31 Mayıs 2007

Güle Güle Ogatech VQ2220

Bugün emekliliğe ayrılan eski fotoğraf makinemizin emekliliğe uğurlama çekimlerini akşamüstü arılıkta yaptık.

Petek ören arılarımız..



Yeni kabartılmış petekte hazırda bekliyor hemen kabarana yumurtluyor...

Güzel görüntülerle bugüne kadar bizlere hizmet veren Ogatech VQ2220 teknolojik gelişmeye yenik düştü ve bugün itibariyle emekliye ayrıldı... Gerçi yeni makineye arılık yasak söylentileri dolaşıyor ev halkı arasında ama bir yolunu bulacağız...

Peki yeni makine nasıl bakalım... Daha çözmeye uğraşıyorum ama işimiz zor diğerine alışmıştık...

Canon Powershot A560 7.1 MP

Bakalım nasıl olacak yeni fotolar... Birkaç gün sonra göreceğiz bakalım.....

I bought new digital camera for you... Canon Powershot A560 7.1 MP

2 yorum:

UĞUR dedi ki...

Halil bey üstadım öncelikle yeni makinen hayırlı olsun,bence geç bile kalmışsın ama keşke Nikon'u tercih etseydin;bildiğim kadarı ile canon pil canavarı.Arılıkta en güzel zamanda pil bitti derdi yaşamazsın umarım,yinede iyi marka almışsınız güle güle kullanın.Ben hemen hemen her gün yeni ne ekliyeceksin diye nerakla bloguna bakıyorum, bundan böyle resimler daha kalite olur heraldee:)

selahattin dedi ki...

Halil Merhaba yeni makinende ışığın bol gönlün şen olsun. canon serisi bende kullanıyorum, eminim çok işine yarayacak hele makro çekimlere de alıştınmı var ya süperrrrrrr... olacak İyi günlerde kullan .....:-)