9 Haziran 2007

Muğla Analar Çıktı...

Muğla koloniden Larva transfer yöntemiyle üretilmiş memeleri 02 Haziran 2007 günü yeni kapanmış olarak ruşetlere vermiş ve yağma yapma riskine karşı eve 2 adet ruşeti getirmiştim.

Bu sabah ilk iş olarak tabi ki kontrol etmek gerekiyordu. Yüzümü bile yıkamadan ilk iş memelere baktım ama işçiler yoğun biçimde sarmışlardı.


Bir ara memenin açıldığını gördüm ve bu işçilerin niye bu kadar sardığını sonra anladım tabi ki...


Arıları silkeledim ve memenin düzgün bir şekilde açıldığını gördüm.


İçine baktığımda ise ananın tüm arı sütünü tüketmediğinden kalan artıkların işçi arılar tarafından temizlendiğini gördüm. Her iki ruşette de aynı manzara mevcuttu.

Sıra anaları bulmaya geldi..

Bu R1 olarak numaralandırılan ruşetteki ana.. Arı sayısı yoğun olduğundan iyi görüntü veremedi.


Bu da R4 ruşette çıkan ana... Bu arkadaş bir hayli foto imkanı verdi.


Yeni çıktığı her haliyle belli...


Şimdi hele bir de güzel birkaç erkek partner bulursak var ya olay tamamdır.

My new Queens were born this morning...

Hiç yorum yok: