18 Temmuz 2007

Ana Arı Katilleri

Ferdi ..... Muğlalı arıcılarımızdan Katip ağabeyin oğlu... Arılıklardaki bal hasadlarında genç olanların işi çok ama çok zordur bunu en iyi bilenlerdenim. Daha bizim ekibe bir çömez bulamadığımdan dolayı Ferdi'nin duygularını iyi bilirim. Herkes dinlenirken sana körükleri yenilemek düşer. Ama Ferdi'nin hikaye konusu bu değil bugünlük.

Yusuf ağabeyin arılıkta bal hasadı esnasında;
Katip ağabey, bazı anaların değiştirilmesi gerektiği kararı ile eski anaları kendisine alıyordu... Ferdi birader tarafından hazırlanan kafese ana arıyı ben kendi ellerimle koydum ve 2-3 adet işçi arı da konuldu. Ferdi birader kek bölümüne dışarıdan keki yavaş yavaş basıyordu. Tabi bu anasız kalan kolonilere hemen Yusuf ağabeyin kutulardaki analardan yenisi veriliyordu.
Kısa bir süre sonra Ferdi sessizce;
"Ya bu ana kekin içinde kalmış." demez mi!!!
Kek basılırken ana kek olan bölüme girmiş ve Ferdi birader keki basmaya devam edince .....
Hemen ameliyat eldivenlerini giyen Yusuf ağabey anayı kek içersinden kurtardı...
Ama sizlere ömür...


Katip ağabeyin duruşundan ne dediği belli oluyordur herhalde.

Üzülme Ferdi birader. Bu ülkede son aylarda ana arı katili olan bir tek sen değilsin. Onların hepsi kendilerini çok iyi biliyorlar ve bizim bilmediklerimizde yorum olarak not yazsınlar bizlere.. Ancak ben senin gibi katletmesem de bir türlü Kafkas melezi anaları kabul ettiremedim. Yusuf ağabey artı beni arılığa sokmayacak bile.. Kaçıncı Kafkas melezi bu beee... Yani en son aldığım Kafkas melezini de çekiştire çekiştire halletmişler... Ama en azından kek içinde öldürmedim ya.. Ama daha güzel ana arı ölümleri var .. 3 kat astar boya atıp daha sonra anayı boyamaya kalkanlara ne diyelim şimdi....

5 yorum:

Tuncay Erdem dedi ki...

HALIL ABI SELAM BEN TUNCAY (KAPTAN), BIRADERIN EVINDE SENIN SITEYE BAKIYOZDA SU 3 KAT ASTAR BOYA ATIPTA SONRA BOYAMA KALKANLARI MERAK ETTIK VALLA..., BIZIM ANA 2. ASTARDA MEFTA OLMUSTUDA :))))))))))))))3. ASTARA DAYANAN ANAARI VARMI ACABAA.....:)))

Halil Bilen dedi ki...

İşte istihbarat birimleri iyi çalışıyor .. Yavaş yavaş geliyorlar.. Zaten olay yerine ilk önce failler gelirmiş...

Ali Türk dedi ki...

::))

Gürbüzarıcılık dedi ki...

Gel Halil son defa ( 3 çü ) anayı da vereyim. Sen beleş alıyorsun ondan öldürüyorsundur. Son defa vereyim 1 ana daha.

YENİ ARICI dedi ki...

Benim arıcılık yapanların içinde en çok sevdiğim hata yapanlardır. Çünki geleceğin en iyi arıcıları onlar olacak, nasılsa birdaha aynı hatayı yapmayacaklar. Eğer hata yapmıyan varsa zaten hiç bir şey yapmıyandır. Hatalarınızın başarıya dönmesi dileğimle....DEVAAAAAMMMMMM. Selahattin GÜNEY