18 Temmuz 2007

Hayvanseverlik Güzel Ama....

Edirne diyarından çok güzel fotoğraflar geldi yine... Arılarının coştuğundan bahsediyorlar ama bence o arılar iş istiyorlar... Mahalle aralarında kapı önlerinde oturup çekirdek yiyen insanlar gibiler bence bu arılar şu anda... Bir düzenleme ile kuluçkalıktaki çerçevelerden bir tanesini yukarıya çıkarıp , 9. çerçeve olarak 1 kılavuz petek salın bir de öyle bakalım... Tamam ilave ağırdır kaldırmak , koparmak zor olur ama yoksa kapı önünde çekirdek çitlerler böyle... Hele Pembe gibi kabuklarını saçarlarsa etrafa gör bak o zaman.
Gelelim diğer fotoğraflara. Bende tırsık ekipten sayılırım... Ayrıca öpünce prens olacağı düşünülen hayvanlar sadece Walt Disney denen adamın uydurması.
Diğer fotoları burada yayınlamak bile çok zor vallah peşinen ben tırstım onları başka yerlere attım... Yok ben bakarım tırsmam diyorsanız burayı tıklayın...(Photos)
Bu arkadaşlar diye bahsettikleri kovanların altında imiş...
Demek ki ne imiş biz dikkatli olacak mışız...
Ben vallah bir daha bakmam...
From Demet's Apiary. She's a crazy beekeeper..

3 yorum:

taskın dedi ki...

sayın bilen
blog virusunu bize bulaştırdınya
sana helal olsun
bloglara bakmaktan iş yapamıyoruz
şimdi nasıl kurtulacağız
denize atlayıp intiharmı etsek
ne yapsak
başarılar

Adsız dedi ki...

Ah nerede ... Ne güzel bir dilek...

benli zeytincilik dedi ki...

Merak tırsaklığa galip geldi.
Dayanamadım resimlere baktım.
Bunlar benimkinin yanında dünkü çocuk dediklerinden.