15 Temmuz 2007

Şükür Kavuşturana ...

Yeni makineyi aldıktan sonra hep gözlerim aradı ve sonunda bugün şükürler olsun kavuştuk...
Günlük yumurta , erkek arı ve sevgili dişi varroa aynı karede.. Bu resimle seminerlerde ne ekmek çıkar beee.... Kopyalayanı görürsem var ya...


Artık bizimde yakın çekim varroamız var nihayet... Ama şunu da düşündüm tekrar... Bir an için sizde düşünün... Ensenizde kocaman bir asalak olsa ve kanınızı emse hep... Benim varroaya düşmanlığım sırf bu düşünceden geliyor...

Ama bu arkadaş Formik Asit nedir bilmiyor tabi.. Aynen yakında yanıp , kavrulacaksınız...

The mite's first Photo , with new my camera ... I saw her today on a worker bee my apiary...

6 yorum:

bjemate dedi ki...

fotomontaj bu efendimm

Ali Türk dedi ki...

bencede,yani makinayı anlatacakya,neler monte ediyor resimlere.lütfen düzgün resim çek.tamam biliyoruz makinan güzel.benim makınayı kırdırma şimdi.durup dururken adamı hasta ediyor haaa::)))

bjemate dedi ki...

resimdeki varova ücretini peşin almış gibi amma da poz veriyor..

Ali Türk dedi ki...

hem varroayı çekeceksen gel,Başakşehirde üreticileri var.başka yerden montaja gerek yokki.

Halil Bilen dedi ki...

Abi ne montajı bee. Ne kadar sevindim varroayı gördüğüme siz ne diyorsunuz...

ilhamiuyar dedi ki...

halil bey çalışmalarınızı tam yol devam etmesini diliyor selam ve sevgiler iletiyorum başarılar