7 Temmuz 2007

Oğul Verecek Muğla'ya Bugün Sordum !!!

Muğla oğula kalktığında mücadeleye girmiştik ama pes etmememize rağmen ne olur olmaz diye tekniği uygulamaya başlamıştık... Bugün açtım 3 çerçeve kalan yedeklediğim Muğla anayı ...

Dedim ne haber!!

Abi ben yaptım sen yapma affet abi canım sıkılıyor burada 3 çerçeve arıyla takılmaktan. Yumurtlamayı bırak tur atmaya çıksam hemen bitiyor koloni.. Ne olur beni eski koloniye ver vallah söz oğul moğul yok.. Hem benim yerime , yeni koloniye verdiğin benim kız Muğla balkonda çiftleşti sosyetik olur söyleyeyim... Ben 4 kat atarım seneye ne olur affet...

Ben sana demiştim. Af müessesesi çalışmaz artık. Aferin bak bu çerçeveyi de kapatmışsınız yavruyu... Ver bakayım onu da ... He he kaldın mı 2 çerçeve işte...
Bu arada senin memelerin anaları da çıktı... Senin kafanın kopmasına da az kaldı ama .. Hele şu transfer yaptıklarım bir kapasın bakalım... Ve gıcıklık olsun diye senin bu arılara yerli ana memesi vereceğim...

1 - 0
İşte federasyonun gerekçeli kararı... Vay be zerafete bak...

2 - 0

Ya hemen ne gözlere bakıyorsunuz... Önce başka şeyler yapmanız lazım.. Şiiiişşşttt. Genç bak bakayım buraya...

3 - 0

Bugün 3 tane çıkmıştı... Kapanmak üzere meme verdiğim 2 ruşet ise yarına planlı ama lig bitti nasılsa...

Hiç yorum yok: