14 Temmuz 2007

Sn. Birol Doğantemur'dan Küçük Kovan

Yusuf ağabeyin bal hasadı için arılığına gittiğimizde Birol abi'de oradaydı.

Geçen yıl yapmayı planladığı kışlatma kovanı projesini gerçekleştirmiş.


Çalışma çok güzel olmuş... Hele bir de arılar bu kış rahatça kışlarsa değmeyin gitsin keyfine..


Geçen kış çok güçlü ve çok zayıf kolonilerde yaşanan sıkıntıları bu 5 çerçevelik küçük kovanla aşmayı planlıyorlar.


Eğer güzelce kışlarlarsa bahara güzel projeler var bakalım...

The small hive from Birol Doğantemur... He's a beekeeper from Eskişehir/Türkiye .

4 yorum:

taskın dedi ki...

sayın bilen
ben her yıl kovanlarımı rüşetle kışlatıyorum
bombaaaa gibi kışı çıkıyor
herkese tavsiye ederim
blog nedir birçok arkadaşımız bilmiyordu
ben blog kavramını ilk sizden duydum
arıcılığınızı bilemem ama blog işinde üstüne yok
selamlar

Halil Bilen dedi ki...

Arıcılığı bilmiyorum maalesef işte.. Ancak çok öğrenmek istiyorum ...

taskın dedi ki...

sayın bilen
bende bilmiyorum
acemiyim
şimdi ne olacak bana kim öğretecek
selamlar

taskın dedi ki...

sayın bilen
şimdiye kadar yazdıklarım
hoşgörünüze dayanarak yapılmış birer şaka idi
şakada olmasa hayat çekilmez
arıcılığınızda blogunuzda güzel
başarılarınızın
devamını dilerim