7 Ağustos 2007

Ben ne Diyeyim ki!

Her yerde pasaklı hemen kendini belli eder işte.
"Herkes ayçiçeğine gidiyor geliyor sen şu üstüne başına bak. Git git çabuk banyoya üstünü başını temizle öyle gel çabuk çabuk..."


Bu kim dersiniz... Bizim şef gülmek istiyorum ama gülemiyorum... Afganistan burkası gibi...

İzin öncesi arabayı kıyı bucak temizleyip malzemeleri eve alınca , bu akşam üstü şöyle bir arıları dolanayım dedim. Ama tek başlık almıştım. Derken şef aradı o da geldi. Ama başlık tek.. Ne yapsın burka yaptı kendisine.. Ama ne fayda 2 adet sağ gözden nalladılar. 2. iğneyi çıkarmak bana nasip oldu.. İyi de gözden sokuyor burnu niye akıyor anlamadım...

Tutmayın çok gülmem geldi... Tamam kışın hasta olmaz ama Şef biraz duyarlı işte .. Hemen balon vaziyeti... Ah be resmini yakından niye çekmedim ki...

Hiç yorum yok: