22 Ağustos 2007

Esinlenme

Sabah şöyle bir siteleri gezinirken Sn. Mehmet Nevşehir'in blogta bu çiçeğin ve arıların resimlerini gördüm... Ben de izin başlangıcında çekip Flash belleğe atmıştım..
Bu arı dalışa geçmiş baksanıza...


Hemen esinlenme usulüyle taktık belleği ve en güzellerinden bu fotoğrafları atıverdim...

Saat ilerleyip polenler kuruyunca arılar pasaklı bir görünüme bürünüyorlar.


Bu çiçeğin her bölgeye göre çok değişik isimleri olduğunu tahmin ediyorum. Çünkü kime sorsam farklı bir şey söylüyor...

Tohumlanması da çok fazla olduğundan bu dönemlerde polen sıkıntısı çekmemek için bence her yere serpiştirmek lazım...

6 yorum:

benli zeytincilik dedi ki...

hocam şehirlerin arasındaki mesafeyi haritadan tek tek bakıp
topladım 336 çıktı.
Yani toplam arabayla 4 saatlik yol.
Bana sorarsan çok yakın.
Bekliyoruz.Fakat gelişinizi mümkünse hafta sonuna denk getirmeyin.Geleceksiniz diye o kadar harita kurcalattın,gelmek zorundasın.

Murat Çakır dedi ki...

En sonunda makro işini çözdün. Eline sağlık fotoğraflar çok güzel. Artık foto aşırabileceğimiz yerli siteler de oldu :)

alp dedi ki...

halil herşey çok güzelde izinler çabucak bitiyor selamlar

alp dedi ki...

kürkçü dükkanı eskişehirde kolay gelsin seni ve balları bekliyoruz

Ali Türk dedi ki...

Alp yapmabe bu vatandaşı çalışırken bulmak zor.halil sen devamlı izinli ol kardeşim benim.hah hah.::))))

Halil Bilen dedi ki...

Emin abi;
Mordoğan 5 yıllık kalkınma planının içersine alındı...

Erdek planım var 1 hafta herkes mayoyu hazırladı... Bu deniz modundan 4 saatlik yolculuk moduna ekibi geçirebilmem çok zor..