15 Ağustos 2007

İzinde Çatıda Ne İşimiz Var İse....

İzine çıkıp, Bursa/Mustafakemalpaşa'daki dayımın çiftliğindeki arılığa gittiğimiz daha ilk gün gözlerimiz ilginç olan şeyleri ararken , çatıdaki boş kovanlar dikkatimizi çekti. Kaçan oğullar için tertibat alınmış..

Yakından şöyle bir bakayım dedim de haydaaa polen taşıyan arılar giriyor ve çalışma güzel..

Dedim bu kovana arı gelmiş. Yok dedi dayı.. Sonra dedim ben bakacağım doğru çatıya..

Tam 3 çerçeve arı ve ana yumurtlamaya bile başlamış. Arı çok olunca umursanmıyor işte.. Bakmıyor bile koyduğu kovanlara..


Tabi alet edavat yanımızda ya hemen anayı boyamak lazım.

4 yorum:

BALLI BABA dedi ki...

Haliiiiiiiiillll, Allah adamın rızkını nerde olsa verir, bunun için bin türlü bahanesi olur.... Bereketin artsın. İster izinde ol ister uykuda.

ilhamiuyar dedi ki...

Sevgili üstadım izin demek kopmak demek değil araştırıcı faydalı bilgileri bekliyor.İyi eğlenceler dileklerimi sunar tatildede yazılarınızı bekler saygılar sevgiler sunarım.

ilhamiuyar dedi ki...

sevgili üstadım arıcı kuşlarından çok muzdarip oluyoruz.Kuşlara ne gibi bir çözüm bulacağız,arılara haddinden fazla zarar veriyorlar.Arılar kovandan çıkmıyorlar,birkaçtane vurdum arıların yanına astım biraz faydası oldu ama çözüm değil.Bu konuda çözüm öneriniz varmı teşekkürler hayırlı izinler

UĞUR dedi ki...

Üstadım gidenlerden geriye bir kaldı oda seneye inşallah, iyi tatiller diyecem ama bende yazılarını taki,p etmek alışkanlık yapmıştı şimdi boşlukta kaldık, hadi bitir şu izini