14 Eylül 2007

Ben de Böyle Olmak İstiyorum....

İşte dayımın arılıktaki bakım esnasındaki kostümleri.. Bu yine giyinmiş hali...

Uzun yılların vermiş olduğu tecrübe bu olsa gerek. Ancak arıların umursamazlığı da cabası... Benim arılarda böyle bakamazsın diyorum ama benim arılarda da giymedi hiç bir şey...


Şimdi alerji sorunu olanlar ne kadar kıskanıyorlardır. Ben de kıskanıyorum merak etmeyin ama ben de büyüyünce öyle olacağım...

Biz ne olur ne olmaz maskemizi hiç eksik etmiyoruz.. Gençlikle alakalı olabilir mi acaba desem dayım ben senden gencim ki diyecek.. En iyisi hiç karıştırmayayım...

3 yorum:

ilhamiuyar dedi ki...

sevili halil bey bu umursamaz tavırların sebebi ustalığın yanında arıların uysallığınıda payı olsa gerek.Benim tanıdığım bir arkadaşta hiç maske eldiven kullanmyor.Dediğiniz gibi inşallah zamanı gelince bizde bu şekilde davranabilme dilekleriyle dayınıza ve size başarılar diliyor saygılar sunuyorum

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Maşallah Allah bizede nasip etsin benim kolonilerde hele birtanesi maskenin üzerinden iyneliyorlar bazen o kovanı açmakta bile tereddüt ettiğim oluyor. Bunun bir formulu vardır ama herhalde zaman ve tecrübe

TUNCAY ERDEM dedi ki...

ne guzel beee.

ben yapamam, allerjik durumlar cikiyor. cengaverligin geregi yok..