10 Eylül 2007

Formik Asit Pedleri Hakkında

Sn. Uğur Kıran tarafından formik asit ile ilgili habere yapılan yorumda sorulan 2 soruya cevap amaçlı olarak;

1-Formik asit uygulaması yaptığın her iki seferde acaba hava sıcaklığı kaç derece idi?

Pedleri ilk kez verdiğim 04 Eylül 2007 Salı günü en yüksek hava sıcaklığı 27 Cº ve 2. uygulama yapılan 09 Eylül 2007 Pazar günü en yüksek hava sıcaklığı 23Cº idi.

Ancak ben hava sıcaklığının diğer faktörlere nazaran gözardı edilebilir olduğunu düşünüyorum ki artık maksimum sıcaklığın tehlikeli seviyelere gelmeyeceğini düşünüyorum.

2-Uygulama yaptığın pedlerin üzerinde delikler açtın mı ,eğer açtıysan ne büyüklükte ve tahminen kaç adet?

Uğur abinin bu konuda eski haberlere bakmadığı belli ama hatırlatma oluyor sayesinde...

Pedlerin üzerinde delik zımbası ile açtığım delikler, hem formik asitin şırınga ile pamuk içersine verilmesi ve hem de buharlaşma için yeterli oluyor.. Sayısına gelince bazısı 6 oluyor bazısı 8.. Çok önemsemedim. Zaten arılar propolisle kaplıyorlar deliklerin bazılarını....

1 yorum:

UĞUR dedi ki...

Üstadım, öncelikle sorularıma cevap vermiş olman dolayısı ile teşekkür ederim.Bu çok önemli bilgileri başka bir yerde bulmak mümkün değil daha önce belki aynı konuya değinmişsindir ama sanırım kolayıma geldi bloguna bakar bakmaz yapıştırdım soruyu.özürr