4 Ekim 2007

İftar Öncesi Yapılanlar

Öncelikle güzel bir haber ile başlayayım.. Aslında benim için kötü haber ama yapacak bir şey yok. Hepinizin şefin arısı muhabbetinden tanıdığı şefimiz artık internet bağlattı... Fiziki imkansızlıklar dolayısı ile gecikmeli de olsa aramıza katılacak artık...
Peki benim için kötü yanı nedir bu durumun?
Sabah aramızda geçen diyalogu anlatayım da belki hak verirsiniz..
Msn'ye bağlanamıyorum problem var..
Dedim programı kaldır , yeniden indirerek kur problem kalmaz..
Olur dedi ... Tam yırttık derken nasıl gireceğiz Msn'ye adresi nasıl alacağız...
Yani olay anlaşıldı.. Temel bilgisayar ve internet eğitimine başlıyoruz.
E-Mail adresi nasıl alınacak?
Ayrıca dayımın klavyede de üretici firma bazı harfleri unutmuş... Bazen harfler kayboluyormuş.
Neyse mevzuya dönelim...
Bu akşam iftar öncesi şefin arısının da formik asit pedini aldık.. O ne beee...

Her taraf propolis..

Bu ilginç malzeme de propolis ile kaplanmış formik asit verilen ped...


Bir çok yerde belirttiğimiz yavrulu çerçevelerin içine dışına duvar olacak ballı polenli çerçeve verilmesi konularını hatırlarsınız..

İşte elinizde buna benzer 2 adet ballı ve polenli çerçeve varsa yavruluların dışlarına bu çerçeveleri koyarsanız ve boşluk kalan kısma da bölme tahtası ile bölünürse olay bir hayli kolaylaşır..

Geçtiğimiz yıl bölme tahtaları arkasındaki boşluklara doldurulan kırpılmış kağıt sarılı bezlerin arılara fistan giydirmek olarak yorumlanmasına rağmen bakalım bu yıl neler yapılacak?


Linda'nın kekinden sonra biz de kek yaptık.. Ancak biz arılara kek yaptık.. Plastik besleme kaplarının ara bölmelerini kaldırarak verdik...
Dayımın yorumu ise kısa ve öz idi.
Arıları obez yapacaksın...
Geçtiğimiz yıl bu konu ile ilgili yayınladığımız fotoğrafı tekrar yayınlamak gerekir ama isteyenler aşağıdaki linki tıklayabilirler.

Bizim Arılar da Böyle Olurlarsa

2 yorum:

Ali Türk dedi ki...

Şefin arısıda kendisi gibi sağlam iş yapıyorda,hocamı kimseyle paylaşmak istemiyorum.Çünkü bana yetmiyorrrrr.

ADALI dedi ki...

Abi şu ikinci resimdeki olgu bende de mevcut.

Acayip bi görüntüsü var.

Şey gibi geldi bana biraz sanki güve kurdunu buna hapsetmişlerde garibim içinde tırmalanmış gibi bi görüntü vardı.

Ne ayak? Formik aktıda ondan mı böyle yaptılar.