5 Kasım 2007

Kış Geleceğini Gören Şefin Anaarısı Yan Yatıyor...

Pazar sabahı Ahmet şefi aradım... Haydi arılara... Vay Ahmet şef Kütahya köylerinde kurbanlık dana peşinde geziyormuş...Sonra gelirim ben dedi.
Tek başıma gittim tamamına şöyle inceden bakım çektim tam bitirdim şef geldi...
Haydi seninkine de bakalım fistanını giydirelim..
Ben körükçülük yapıyorum şef bakım yapıyor.
Ballı , yavrulu , günlük yumurtalı , polenli derken anayı göremedik bir türlü..
Neyse günlük yumurta var ya önemli değil kapatalım derken.....
Ahmet şef birden gözü kovaın dibine dikti.
Ana mı bu?
Haydaaaaa evet ana ve yan yatıyor...
Aldım elime baktım antenler oynuyor.

Çerçeve üzerine koydum ve anında hemşireler geldi iş başına.. Suni solunum falan ayaklar başladı oynamaya...



Ya kış geleceğini gören şefin anarıları hemen ayakları uzatıyor ... Tamam belki de sıkıştırmış olabiliriz ama bu kadar da olmaz ki...
Bu halde iken anayı aşağıya çektiler... Bizde kapadık üst kapağı...
Çok temiz bir koloniye anaarı aranıyor... O anda şefe ne desem dinlemiyor anaarı bulabilecek yer arıyordu..
(Benim balkondaki ruşetlerden haberi yok tabi..)
Yusuf abi'nin kulaklarını bile çınlattı... Yok ana var mıdır Yusuf abi'de falan...
Bakalım anayı kurtaramazlarsa yeni bir ana bulacağız.
Pazar günü 7 mevlidimiz var herkesi bekleriz arılığa...
Helva mı yedim yedim.. Yemedim gitti koloni... Helva yok ana yok...

Hiç yorum yok: