8 Kasım 2007

Nostalji

Bugün masamdaki eski defterlerimi düzenlerken bir fotoğraf yere düştü. Aldım haydaaaaa...
Bu fotoğrafın varlığını bile unutmuşum. Yıl 1990 Ağustos ayı..
Yer:Susurluk Göbel beldesi Ümiteli köyü merası
Tabi fotoğrafı incelerken önce benim gençliğimi gören bizim gençler başladı gülmeye... Saçlara bak saçlara diye... Kel çıkmaya başlayınca eski fotolar ilginç olmaya başlıyor.
Ama gençler olmadan olmuyor tabi... Aldılar fotoğraf kartını gittiler.
10 dakika sonra tarayıcıdan geçirilerek diskete kaydedilmiş fotoğraf elimize geldi.
Akşam üstü Msn'den dayıma da attım. Kırmızı eldivenli sensin de siyah bıyıklı kim kovanın üstünde oturan diyor. Tabi ki kovan üstünde oturan dayım Sn. Enver Öner'den başkası değil...
Yani gerçekten bu eski fotoğrafları gördüğümüzde değişikliklerimize inanamıyoruz.
En arka planda ayakta duran ise Davut agamız... Geçimini sağlamak üzere dayımın çiftlik işlerinde uzun yıllar yardımcılık yaptı. Geçtiğimiz yıllarda kendisini kaybettik. Bu vesile ile tekrar Allah'tan rahmet diliyoruz.
Bu fotoğrafta çok genç olan ben , ellerimdeki beybi eldivenleri görünce şimdi bir hayli gülüyorum. Ne kadar da ter yapardı. Şimdi her şey var ama kuraklıkta var.

2 yorum:

Ballı Baba dedi ki...

Halil, değişen bir şey yok ki nufus cüzdanındaki doğum tarihin aynı. Ne var yani biraz irileşmekle bir şey değişmez ki. Asalet yerinde maşallah, nice yıllara...

Enver Öner dedi ki...

fotograflar şahane