10 Aralık 2007

Hep Standardizasyon Derler Ama...

Arılıklarında her türlü malzemenin standart olmasını isteyen arıcıların , sahip oldukları dijital fotoğraf makinelerine bakınca marangozlara niye kızdıklarını anlamadım... Ya hiçbiri birbirine benzemiyor bu makinelerin... Üstelik benim makine ile çekildiğine göre o da benzemiyor...
Nasıl çerçeveler kovanlara uysun şimdi..

Ama garsonların halini hiç düşünemedim şuraya bas buraya bas...

Sn. Osman Ünal ise doktora tezi verir gibi bütün makineleri denedi...

Tuncay Kaptanın Blackberry aleti... (Acaip bir isim oldu be...)

Şimdi bu makineyle arılıktan bağlandık internete ve benim bloga...

Ama kaptan dedi ki , çok resim yükleme ,yavaş açıyor alet... Üstelik bedavaymış ne güzel. Bende tamam dedim. Rusya'da iken beleş diye girip; fatura gelince 3 arı sokmuş kadar olmuş...

Dolayısı ile İstanbul organizasyon fotoları bu kadar....

Kaptan dediğin gibi fazla fotoya gerekte yok...

Bahtiyar Ağabey bağlandı sabah MSN'ye fırçayı attı.. "Resimler nerede?"

1 yorum:

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Halil abi guzel bir haber olmus. 10 ari sokmus kadar desende olurdu :).....