11 Aralık 2007

İstanbul Organizasyonu (Kestane Kebap)

Öğlen yemeği aktivitesi sebebiyle orada kenarda mahsun mahsun bekliyorlardı...


Derken... Yeni bir soba , maşınga adı her neyse ortaya çıktı...
Başakşehirli Salih , Mustafa Kabaoğlu ve Adem Erdem tuttukları gibi getirdiler ortaya...


Başakşehirli hemen başladı hazırlıklara. Zaten kızgınım kendisine... Biz Bauhaus'ta kahvaltı yapmaya başladık daha sonra geldiler ve haydi kahvaltıya gidiyoruz...

Biz kahvaltı yaptık be abi... Baştan söylesene... Ama gittik hep beraber ... O ne yaaa... Gerçi yolu uzattılar şaşırmış olsalarda ben biraz daha acıkıvermişim bu sürede...

Haydi ben acıktım doktora ne oluyorsa o da benden çok yedi...

En içimin gittiği bölüm ise gitti güzelim çerçeveler...

Eski çerçeveler bu tür işlerde çok faydalı... Acaip yanıyorlar...

Yukarıda çerçeveler yanarken aşağıdakiler ne yapsınlar mecburen açılıp, saçılıyorlar...


Sopayı eline aldı biraz korktuk ama meğer kestaneleri karıştıracakmış...


Adem abi karıştırmadan olmaz bence de...

Sn. Enver Sarıoğlu...

Yine gülme krizim tuttu benim.. Enver abi leğene döktü pişenleri..

Olmiştur ha getur bakayim...

Sıcak çok sıcak...


Doktor sağındakine dikkat et.. Kesin foto çekecek yine..


Sonra bu işlerle ilgilenip, ben hiç kestane yemedim demez mi!


Biraz soğudu da rahat rahat yiyebiliyoruz.


Bu arada assolistleri almaya giden Sn. Murat Çakır ve assolistler yok ya çabuk çabuk yiyelim bitsin...
Ama yetiştiler be sonuna...

Hiç yorum yok: