12 Ocak 2008

Arı Kuşları İşiniz Zor Artık...

Arı kuşlarının yarattığı sendrom sonrası aslında yırtıcı bir kuş olmasına rağmen sevimli gözüküyor.

Larva transferi ile acaba yetiştirebilir miyiz?

Şimdi bu kuş nereden çıktı derseniz?

Ben hiç şaşırmadım aslında bu resimleri görünce...

İşte resimlerle birlikte gelen mail...

Yaklaşık 10 gün önce (ana yolda arabayla giderken) elektrik trafosunun dibinde bu kuşu gördüm. Yırtıcı bir kuş. Baktım uçamıyor. Elektrik çarpmış olsa gerek diye düşündüm.Ayakta duramıyordu. 5-6 gün bayağı bir uğraştırdı. Zorla ağzına tavuk ciğeri besledik.( Tabi ki elle değil, büyük bir cımbızla) Gagası çok kuvvetli ,acayip sıkıyor ve tırnakları da öyle. Kalın eldiven olmadan tutmak mümkün değil.(Montun üstünden ısırdı ve koluma gagası battı o kadar yani!)Şimdi kendi kendine yemeye başladı ve oldukça güçlendi. Ne diyecektim? Evet bunun adı Şahin'miş. İnternette öyle diyor. Arı kuşuna Şahin sesi falan diyorlar ya, bence bu kuşu eğitebilirsek arı kuşu problemi kalmaz. Hoş ben hiç arı kuşu görmedim ama kırlangıçlara karşı da faydalı olabilir ne dersiniz?

Size kuşumun resmini gönderiyorum.

Bana "kuşumun resmini gönderiyorum" dediğine göre ciddi ciddi besleyecek galiba. Besleme konusuna gelince tavuk ciğeri lazım olacağından tavukta beslemek lazım. Tabi ki gıda çeşitlendirmesi yapmak üzere arada bir Demet maydanoz...

Ben kendi adıma bu kuşun sol kanadını çekiştirdiğinizde çıkardığı sesten bilgisayara kaydedilmiş bir "soft copy" ses kaydı istiyorum...

2 yorum:

benli zeytincilik dedi ki...

resimlerde şahinden çok baykuşa benziyor.Çünkü iki gözüde öne bakıyor.

TUNCAY ERDEM dedi ki...

Abi kusun kanadı ıyılesecek gıbı mı duruyor. Yoksa hep sende mi kalacak bu hayvan.. ama gercekten arıkusu zamanı bu hayvani ayagından bagla kovanlarin yaninda biryere, valla 1 tane arı kusu goremezsinnn..