4 Şubat 2008

Şaşardık Kontrol Etmesen...

Yine kontrol ettik her akşam olduğu gibi.
Bu akşam aşıyı yaptı bir tanesi. Oh be.
Demek ki bilemiş kendisini iyice .
"Eğer bu akşamda açarsa ben kafayı bozdum kesin aşılayacağım yeter be"
Olay bitince.
"Dedik sana ama dinlemedin ne oldu aşıladın da zaten hoşuna gidiyor baksana."
"Eee kardeş dinlemiyor bu gençler işte. Bak boşu boşuna gitti bir eleman daha."
"Bu arada sen niye dilinle emmiyorsun balı benim gibi. Bak böyle."
"Yok kardeş ben ısırarak seviyorum."
Bu görüntüyü iyice incelediğimde 2 yanyana arıdan bir tanesi diliyle emiyor ve diğeri güzel bir isim bulmaya çalıştığım ama bulmakta zorlandığım kıskaçları ile koparıyordu.
Arının bir çok organınında hala yabancı isimler kullanıyoruz. Bu kıskaçlara güzel bir isim bulsak iyi olur. Zaman zaman elimize konduklarında bu kıskaçları ile güzelce sıkıştırdıkları oluyor. Bir hayli güçlü bu kıskaçları. Petek gözlerindeki sırları da bu kıskaçlarla açıyorlardır muhtemel.
Bahar gelse de bu ıvır zıvır işlere bakmasak diyorum ama dayanamıyoruz işte.

1 yorum:

UĞUR KIRAN dedi ki...

Üstadım süpersin