14 Şubat 2008

Hasretimize Dayanamadılar.

Şöyle bir gezip gelelim dedik ve gidince Alaaddin tepesi etrafında gezmeden olmaz tabi ki.
Zaten başka yeri gezmeye soğuktan fırsat bulmak mümkün değil...

Selçuklular....

Acaba onların döneminde arıcılık durumu nasıldı?


Tabi biz gezerken birileri hasretimize dayanamadı. Bizleri 14 Şubat Sevgililer gününde nasıl yalnız bırakır diye hüzünlenip tam kendilerini bala vuracaklardı ki. Bal bitmiş.

Halbuki tam da tepelerinde bal da vardı.

Dersimizi aldık. Artık rahatladık.

Demek ki arıları baştan yedirmeye alıştırmayacaksın.

Dayım diyor ki;

"Onları sen öldürdün. Doktorları dinlemiyor musun. Obezlik kötü bir hastalık."

Tepelerinde besin bulunmasına rağmen gözlerde ilaçlık bile bal yok.

Küçük kolonilerde bu bal stoğu işi biraz soru işareti. Ne kadar stok yaparsa yapsın risk var.

Tabi en büyük risk biziz. Her akşam selamlaşıyorduk. Aç kapat aç kapat.

Artık ne yapacaksak?

Tam da web kamerayı bağlamıştım canlı yayın için. Gerçi iyi olurmuş.

Canlı yayında koloni ölümü. Türkiye'de bir ilk daha.

9 yorum:

Hasan ÇINARLIK dedi ki...

geçmiş olsun demekten başka çaremiz yok...

muratakın dedi ki...

Sayın Halil Bilen:
Bir zamanlar linda'ya demiştin ya
Başın sağolsun.
Saygılar.

d.m.t dedi ki...

Ufaklıklar için çok üzüldüm. Resimlerini görmeye alışmıştık.
Keşke……
Keşke böyle olmasaydı!

ariciahmet dedi ki...

Birilerine birşeyler öğretmek içun can atıyorsunuz.bu hareketlerune hayranım sağolun emi

UĞUR KIRAN dedi ki...

oyuncakları elinden alınmış gibi oldun değilmi üstadım, geçmiş olsun

Gürbüzarıcılık dedi ki...

Bizim yorumlar güme gidiyor zannedersem.

cengizbahar dedi ki...

Halil bey,
Bu üzüntüleri yaşamamak için ben ara sıra kemeri kanatıp balın arıların üzerine akmasını sağlıyorum. Geçmiş olsun.

HB dedi ki...

En kötüsü artık balkonda ne işim var.

adige2206 dedi ki...

Battaniye istemedinki.. Yollardım hemen..