8 Mart 2008

Bu Toprağın Sesi

2 yılı aşkın bir süredir internet ortamında arı dostlarının buluşması ile yaşanan ve gittikçe büyüyen yapı ile sanal âlemde başlayan arı odaklı dostluklar, gerçek hayatta da paylaşımların devamı ile güzel birlikteliklere ve dolayısı ile verimli çalışmalara imzalar atılmasına vesile olmuştur.

Gebze ilçesinde seminer ile başlayan ve III. Marmara Arıcılık Kongresine kadar uzanan, zaman içerisinde yapılan arılık ziyaretleri ve TV program katılımcılıkları ile süren çalışmalar hep pozitif değerler olarak söylenebilir.

Bu çalışmaların izlenip izlenmediğini merak eder dururdum. Ancak bu son gelişme bu şüphelerimi ortadan iyice kaldırdı.

Edirne’den Sn. Mehmet Nevşehir’in yaptığı cam gözlem kovanından canlı yayın haberi sonrası bu konu hepimizin ilgisini çekmişti ve birçok arı dostunun bildiği gibi haber olarak Beyazkovan’da yayınlanmıştı. TRT Ankara Televizyonu TRT Gap kanalında hafta içi her sabah yayınlanan “Bu Toprağın Sesi” programı yapımcıları tarafından, hem Mehmet Nevşehir’in hem de diğer başka bir katılımcının katılımıyla, yeni başlayan arıcılara yönelik bir program teklifi geldi.

Bu program 10 Mart 2008 Pazartesi günü sabah saat 08.00’da başlayacak ve canlı yayınla verilecek. Programa Sn. Mehmet Nevşehir ile bir sürpriz arkadaşımız katılacaktır.

Şimdiden kendilerine başarılar diliyoruz… Ben katılacak arkadaşımızı çok iyi biliyorum ama siz Pazartesi sabahı geçin TV’nin karşısına…

4 yorum:

Hayyam dedi ki...

Mehmet Nevşehir e süpriz arkadaşa başarılar diliyorum

Büyükdereli Ayhan dedi ki...

Halil Bey,aslında bu tür yayınların yaygınlaşması arıcılık için bence çok önemli . Bu bir başlangıç olur inşallah.Benim içimdeki ukde ise nasıl avcıların "yaban" kanalı var . Biz arıcıların da sürekli arıcılık üzerine yayın yapan bir tv kanalı olmasın.İnşallah o günleride hep beraber görürüz.
selamlar.

Fatih dedi ki...

Merhaba arkadaslar aslinda uc dort yil once kanalari kurcalayip hep aricilari gormek isterdim son iki yildir internet ortamindaki aricilik biraz olsun beklentilerimi karsiladi ancak benim istedigim tipki avcilarin YABAN tv'si gibi aricilik tv acilmasidir insalah bunada kavusuruz arkadaslar .saygilarimla

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

HAYIRLI GÜNLER tvdeki yayını sayende izledim güzel bir ortam ve samimi bir etkinlik bence bu tür yayınlarla arıcılıga çok katkı saglanır bazı dogru bilinen yanlışlarda düzelir örnek domuş bal acılımı gibi katılan arkadaşları tebrik eder sanal arkadaşları böyle ortamlara sahip cıkmaya davet ediyorum ARILARIN SAGLIKLI BAL SEZONUN BEREKETLİ OLSUN