31 Temmuz 2008

Giden Gidene...

Yusuf abi tatilini tamamlayıp, arılarıyla buluşunca planladığı arıları süzme işini askıya alarak yeni bir yolculuğa hazırlık başladı.



Hafta sonu hiçbir problem olmadan süzme yapılan arılarımızda hafta arası yoğun bir yağmalama eğilimi başladı.
Doğru dürüst koloni eşitlemelerini bile yapmaya müsaade etmiyorlar.




Biz Yusuf abinin arılarını ayçiçeğine götürmek üzere yüklemeye ekibin katılmasını beklemeden başladık.
Peki, ekip nerede?
Ekip kavanoz operasyonunu gerçekleştirmek üzere öğle saatlerinde Bursa’ya gitmişlerdi.
Arıların yüklemesi yarı olduğunda kavanozlarda depoda yerlerini aldılar.



Yusuf abinin en önem verdiği işlerden birisi de arıları sardıktan sonra bağlama işlemleri.
En iyi gırgırı artık hepimiz öğrendik.



100 kiloluk Karniyol’da sohbetin yönü değişti.

Yusuf abi diyor ki;
“Ben o anayı kötü diye değil, deneme yapmak için verdim.”

3 yorum:

mahmudiyearicilik dedi ki...

En iyi gırgırı Yusuf usta yapar.
SELAMLAR

Gürbüzarıcılık dedi ki...

Selamlar
Halil Bey
Allah izin verirse Pazar günü arıların balını süzeceğiz. Sizleri de bekleriz.
Arılar bu yıl beni çok yordular. İlk defa bu kadar kötü bir mevsim yaşıyorum.
Arıcılara sayğılarla.

HB dedi ki...

Ah be Yusuf abi sorma...
Ben pazar günü ne yapıyor olacağım bilmiyorum. Çadırı kurduklarını bile cümle aleme ilan etmişler.

Arılar sizi yormadı ama, siz arıları yordunuz. Ah bir dilleri olsa da konuşsalar.