28 Kasım 2008

Sn. Nihat Çakmak'tan Kongre Esintileri

Muğla'da yapılan Çam Balı Kongresi bitimi sonrası, kongre ile ilgili fotoğraflar ve izlenimlere ulaşmaya başladık.
İznik'li arıcılardan Nihat Çakmak ve Hacı abi kongreye Bursa ekibi ile birlikte katılmışlar.

Bu arada başka bir haber daha aldık.

İznik Arıcılar Derneğinin kuruluşu tamamlanmış.

Seçilen ilk başkanları ile yaz tatilindeki ziyaretimde tanışma fırsatı bulmuştum.

Hayırlı olması dileklerimizle...

Nihat Çakmak, kongreye katılan bir arıcı ile birlikte...



Bölgedeki çam balı üretim sahaları gezisine ait görüntüler...

İl Tarım Müdürlüğü tarafından hazırlanmış uyarılar çok güzel.

Bölgedeki yüksek sayıdaki koloniler.

Merak ettiğim ise bu koloniler ne zaman kışlayacaklar?

Bölgeden bir koloni resmi...

Kongre esnasındaki bilimsel sunumların anlaşılamaması sıkıntısının aksine, gezdikleri laboratuardan aldıkları bilgilerden daha memnun kalmışlar.


Ülkemizde bu tür gıda laboratuarlarının çoğalması dileğiyle...

4 yorum:

Hayyam dedi ki...

Nihat beyin yanındaki arıcıyı bir yerden gözüm ısırıyor ama :)

erbabarici dedi ki...

bu türlü kongrelerin ve toplantıların daha sık ve daha kapsamlı yapılmasını ve diğer illerde'de yapılarak arıcıların daha fazla bilgilendirilmesi dileklerimle.....Saygılar sunuyorum.

UĞUR KIRAN dedi ki...

Kongreyle ilgili daha geniş kapsamlı bilgi sunacak katılımcıların haberlerini merakla beklerken siz yine bir adım önde giderek kesitler sunmuşsunuz üstadım.Sizin ekiptende birileri katılmış olsaydı keşke.

m.selim dutar dedi ki...

Halil Abi, Kongre fotoğraflarını bloğumda yayımladım. :

http://civrilaricilik.blogspot.com/

bunlarda fotoğraflar :

http://picasaweb.google.com/drone2045/MuLaArCLKKongresi