23 Şubat 2009

Ben Sadece Emek Katkısı Yaptım.

Geçtiğimiz haftaya ait görüntüler.

Ekibin yaptığı polenli diplikler...


Faruk usta, gündüz hazırlıyor ve ekip akşam toplanıyor.


Kontraplaklar bütün olarak kullanılıyor.

Polen tel ızgarası monte ediliyor.



Polen toplanmadığı zamanlarda kullanılacak parçalar.




Uçuş tahtası montelemesi.


Polen delikli ızgara...



Ayaklar montelenmeden kalıba oturtuluyor.




Tutkallanıyor.



Hazırlanmış dip tahtası ayaklara monteleniyor.




Bu tür malzeme imallerinde en önemli işlem ölçülendirmeler...


Kulplar ilginç ama dip tahtasına monteleniyor.

Sebebi ise, bu dipliklerin kullanılacağı kovanlar ahşap değiller.




Montelemeye devam...



Tutkallama işlemleri...




Uçuş tahtaları...



Uçuş deliği monteleme..


Ve polen kutusu rayları.


Bu malzemelerin kullanımı esnasında da ayrıntıları tekrar paylaşırız sizlerle.

Ben bu malzemelerden yapmadım ki gerekte yok.


Nasılsa boşta kalan diplikler olur.

Ortağına benim arılara toplatırız polenleri.

2 yorum:

TUNCAY HADİSE dedi ki...

Halil Abi,
Bu polen tuzaklı dip tahtası yapımını bir türlü anlayamadım.Bizim burası mahrumiyet bölgesi delikli ızgara vs hiç birşeyde yok.Ancak yıldız kovandan hazır alma şansına sahibiz ama eldeki kovanlarla ölçü problemi yaşıyoruz.
Dip tahtasının yapımını biraz daha ayrıntılı verirsen inşallah kendim yapacağım.Açıklamalarınız için çok teşekkür ederim.
Geçen yıl sayenizde blog sahibi olduk çok bilgiler edindik.Allah sizden razı olsun.
Saygı ve selamlar.

Ali Varol dedi ki...

Şimdiye kadar incelediğim en doyurucu açıklama. Elinize sağlık.