3 Nisan 2009

Destekleme Hibesi

KIRSAL KALKINMA YATIRIMLARININ DESTEKLENMESİ PROGRAMI ÇERÇEVESİNDE
MAKİNE VE EKİPMAN ALIMLARININ DESTEKLENMESİ
PROGRAMI
Bu desteklemeyi duyan bir çok arıcı gibi bizlerde kovan vb. ihtiyaçların karşılanabilmesinin mümkün olup olmadığını araştırdık.
Ancak yaptığımız araştırma sonucunda arıcılık makine ve ekipmanı olarak bu kapsamda aşağıdaki malzemeler sadece destekleme hibesi konusu içerisine giriyor.
ARICILIK MAKİNE VE EKİPMANI
Sır Alma Makinesi
Tamamı 304 krom-çelik olmalıdır. Elle çevirmeli (manuel)
veya motorlu olabilir. Taşınabilir ve tezgahlı olmalıdır.
Bal Süzme Makinesi
Tamamı 304 krom-çelik olmalıdır. Elle çevirmeli (manuel) veya motorlu olabilir. Balla temas eden bütün parçalar 304 krom-çelik ve % 100 paslanmaz olmalıdır (ayaklar dahil)
Bal Dinlendirme Tankı
3 cidarlı ve 304 krom-çelik olmalıdır. Termostat ısıtıcılı veya ısıtıcısız olabilir. 6-8-10 teneke kapasiteli olabilir.
Bu makine ekipmana en az 100 arılı kovanı olan başvuru yapabilir.
Her makine ve ekipman ayrı ayrı alınabilir.
Arıcılık Kayıt Sistemi (A.K.S) belgesi olmalıdır.

Bu şartları karşılayanlar ve ben almak istiyorum diyenlerin neler yapması gerektiği konusunda;
T.C.
TARIM VE KÖYİŞLERİ BAKANLIĞI
Teşkilatlanma ve Destekleme Genel Müdürlüğü
web sitesinde http://www.tedgem.gov.tr/kkydp_genel.htm ayrıntılı olarak bulabilirler.

1 yorum:

yalovalı arıcı yusuf dedi ki...

devlet kime sorupta bu makine ve ekipmanların arıcılara lazım olduğunu varsayarak özellikle bunlara destek veriyor.ne saçma bir iş yahu sen ver bana desteğimi ben ne istersem bana ne lazımsa onu alayım.eksik olma sayın devletimiz yardımın lazım değil gölge etme yeter.