27 Eylül 2009

Çiçek Gibi Olmak...

Yapılan işlemlerin beğenilmesi durumunda genelde kullanırız ya...
"Çiçek gibi olmuş." diye...
Gerçekten çiçek gibi olmuş.
Dün boyadıklarımızı sisteme sokmaya ve diğer kovanları da boyamaya bugün devam edildi.

Ekibe Ahmet Şef'te bugün katıldı.

Tel fırçayı eline bir aldı ki...

Aslında kovan temizliği, boyama falan bahane...

Amaç mangal yakıp, taaa Norveç'lerden gelenlerin tadına bakmak...



Dün akşam Yusuf abi kendisinde bulunan strafor kovanları getirmişti.

Sabah ilk iş onları da boyadı ekip ve ben habire aktarıyorum...

Zaman zaman Ahmet şef yardım etti de yağmacılara pek prim vermedik.

Yusuf abi biraz zor tanır bu kovanları...

Üstelik küçük tadilatlara maruz kaldı kovanlar...

3 kovan yanyana bir sıra şeklinde kamyonete sığmayanlar vardı ki artık sığacaklar.


Yerlerini almaya başladılar arılıkta...

Uçuş delikleri de sert straforla daraltılıyor.
Yağmacılık faaliyetleri üst düzeyde bugünlerde...
Çok dikkat etmek lazım...
Ekip arkadaşlarımızdan Hüseyin Yavuz'un tespiti çok yerinde idi.
"Sonbaharı görmeden ben arıcı oldum denilemez."


Akşamüstü sistemden içeri gelen kovanlar tekrar hummalı bir çalışmaya maruz kaldılar.
"Çiçek gibi oluyorlar çiçek.."
Bana kalsa kovanın içindekiler daha önemli ama...

12 yorum:

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Maşallah Halil Bey gerçektende çiçek gibi olmuşlar.İnşallah içindekilerde arzuladığınız gibi olurlar.Kolay gelsin.....

unutmazsoy arıcı dedi ki...

Gerçekten çiçek gibi olmuşlar Halil Bey.Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum....

mahmudiyearicilik dedi ki...

Yeni çiçeklerin hayırlı olsun. (Hb) Harfleri çakıyor uzaktan.güzel olmuş, içlerinin de güzel olduğundan eminim.

SAYGILAR

{H.İ.KAVUN, Kütahya / Tunçbilek } dedi ki...

Galiba tipo'ile yolları ayırdın.Geri planda doblo görünüyor,hayırlı olsun kazasız,belasız iyi sürüşler ve kovanların sıfır gibi olmuş kolay gelsin..

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Halil Bey.

Ampleminizi beğendim.Güzel olmuş.O balığı mideye indirmek için bende olsam bir yerlerde birşeyler kazırdım.Strafor kovanlardan verim alıyormusuz merak ediyorum.Kovan musluğuna ,strafordan yaptığım daralmayı bir güzel kemiriyorlarsa kovanı nasıl olacak.

Gürbüzarıcılık dedi ki...

Selamlar
Güzel olmuş.
Bu kadar çok yardımcı olursa siz yakında o kovandaki çivileri söktürüp vida sıktırırsınız.
Saygılarımla.

gezgin86 dedi ki...

havada "gaz"kokusu var!
vida,mida.. :)

Ballı Baba dedi ki...

İlginç ama bizde buna CİLLOP gibi derler :) Bu aralar çiceklerde pek arı görünmüyor da.
Ekip işi Ekiiiippp, tek başına ne olurki. Emeği geçen herkesin eline sağlık. Norveç balığı yemenize üzüldüm, deseydin 2-3 ölmüş palamut yollardım. Küçük köpük kovanlarıda eskiden boyanmış gibi duruyor belki onlarıda boyarsın.

HB dedi ki...

İyi dilekleriniz için teşekkürler.

UĞUR KIRAN dedi ki...

Üstadım HB amblemi harika olmuş ancak merak ettiğim yazıyı yazdıgınız boyamı yoksa permanent kalemmi?
Ben permanent kalemle yazıyorum bir süre sonra dış ortamın etkilerinden dolayı yenilemem gerekiyor yazıyı.Ayrıca astıgınız numara plakalarındanda yaptırdım henüz asmadım kovanlara.Daha önce belirttiğiniz gibi kovan- koloni aktarımlarında hangi koloni kaç numaradaydı diye sorun olmayacak bundan böyle.

HB dedi ki...

Uğur abi, asetat kağıdı bilirsiniz.

Print ettim bu simgeyi ve içini oydum maket bıçağı ile...

Sprey boyalar var ya püskürttük oldu ama ömrü konusunu göreceğiz ileride...

Numara konusunda ise bu numaraları koloni numarası olarak algılıyoruz biz.

Kovan aktardık ve koloni nerdeyse bu numarayı aktarıyoruz.

Yani kovanın numarası diye birşey yok.

Ve anaların sırtında da bu numaralar mevcut büyük oranda.

Olmayanlar ise ya numara düşmüş oluyor ya da bir sürü etken...

ariciahmet dedi ki...

Halilbey kovanlara maşallah
benim arılar okumayı bilse ve internete girip senın kovanları görse bana bal vermeleri mumkün deyildi.