21 Kasım 2009

Arıcılık Römorkörleri

Arıcılığın uç noktaları konusunda en çok eleştiriyi yapanlardan birisi olarak zaman zaman ilgimizi çeken uç noktalarda yok değil.
Paylaşım sitelerinde değişik ülke arıcılarıyla temas kurarken bu tür ilginçlikleri görmezden gelemiyoruz.

Yunanistan'da arıcılık yapan Christos Mentesidis tarafından paylaşıma açılan bu fotoğraf için kendisinden yayın için izin aldım ki bunun üzerine birkaç foto daha gönderdi.

Kamyonda, tırda bu tür kolay gezginci arıcılık uygulamaları konusunu zaman zaman tartışıyoruz.

Ancak bu tür çekilebilir römorkörler kısa mesafeli için kullanışlı gözüküyor.

Toplam 48 koloni taşıma kapasiteli bu römorkörlerden yapma fırsatı yakalayabilecek ülkemizde arıcı görebilecek miyiz bakalım...



1 yorum:

Trakya dedi ki...

İki yıldır kafamda bir türlü hesaplar uymuyor yani ama kafaya koydum birtane hurda bulabilirsem yapıcam ben kısa mesafeli gezdirdiğim için benim çok işime yarıyacakbide özbekistan taraflarında çok çeşitleri var ben 2 yıl öce orda görmüştüm çok hoşuma gitmişti kısmet olmadı yapamadım bence ilerde yaygınlaşır bana göre mantıklıkısa mesafeler için selamlar.