8 Aralık 2009

Beyaz Saray'da Balarıları

Beyaz Saray’ın 25 yıllık marangozu ve aynı zamanda arıcı olan Charlie Brandts, Michelle Obama’nın yaratmaya çalıştığı organik ürünler bölgesindeki arı kovanını yönetmekle ilgileniyor.



Burada ortaya çıkan sonuç ve etkiyi nasıl ölçeceğiz ki mühim olan biraz da algıdaseçicilik yaratmak…



Haydi, biraz düşünelim.

Çankaya’nın bahçesinde 1 koloni…

Ve zaman zaman görsel medyaya yapılacak servisler…

Bence sokaklara dökülen bal tenekelerinden daha etkili olur.




  • Beyaz Saray'da Arıcılık Videosu




  • Beyaz Saray’ın kolonisinin güzel bir videosu yukarıdaki link’te… Görsel olarak çok iyi hazırlanmış.


    Diğer linklerde de güzel fotolar mevcut.

    http://www.tonitoni.org/photos26.html

    http://gothamcitybees.com/

    4 yorum:

    yusuf şimşak dedi ki...

    SLM...

    Halil Bey.

    Senin başlığı görünce açıkcası latife zannettim.Klipi izleyince içim burgulmadı değil.

    Bu ülkeden ve insanından umudumu kaybetmedim.Köklerimiz asil.Birgün ne kadar asil bir milletin torunları olduğumuzu öğreneceğiz ve o ruhu yaşatacağımızı düşünüyorum.

    Bunu neden mi söylüyorum ;

    Bende senin gibi Çankayanın bahçesinde kovan olsun,bütün ilgili ve yetkili birimler arıcılar dahil en ufak meslek sahibleri ve sorunlarıyla ilgilenebilsinler istiyorum.

    Fakattt kabul edelim ki,dış mihraklar tarafından empoze edilmiş sanal sorunlarımız ile uğraşmaktan,bırak arıcıları, en basit sorunlarımızı bile çözemiyoruz.

    Biz ne zamanki ,şahsi çıkarlarımızın önünde toplumsal çıkarlarımızı gözeten bir millet oluruz ; ancak o zaman adam oluruz.

    Uzun bir yorum olduğu için özür diliyorum.

    SLM ve Muhabbetle...

    bornovalı arı hastası dedi ki...

    halil bey meraba videoda dikkatimi çeken arı ırkının gebzede meşur olan karniyol olmadıgı vede saldırgan olmadıkları çalışmalarında başarılar dilerim

    HB dedi ki...

    Ne zaman adam oluruz?

    İşte bu konuda çok şey söylemek isterdim.

    Scuba dedi ki...

    Ankara Atatürk Çiftliğini yok eden zihniyet Çankaya Köşkünün bahçesine kovanmı koyar!!!